söndag 10 februari 2013

Till veckan är det " Alla Hjärtans Dag", det finns i min omgivning någon som behöver all särskild uppmärksamhet. Det handlar om hur vi uppträder som människor emot varann. Sedan finns det tre personer som fyller år denna dag. Har redan köpt ett godishjärta. Önskar att de alla tre får en fin dag. Denna vecka ska jag på två jobbintervujer vilka till sin motsats är helt skilda jobb. Men det blir spännande och se vilket jag tar. Tror nämligen att jag har chans på båda. Vi får se!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Se där nu är du med på banan igen! Det finns en grupp på FB som heter "Vi är en Bloggare" jag lägger till dig där. Om du inte vill var där så klicka bort dig. Om du vill så lägg in din Bloggadress i statusrutan och skriv en lite rad. Gud vad goda de där semlorna ser ut. imorgon då det är Fettisdagen ska jag bryta mot GI maten och köpa mig en semla. Inte vilken som hels den måste var från vårt kondis Fd Ejes. De är helt underbara!!! ha det så bra och lycka till med jobbsökandet. Snart är den tiden slut och du kan pusta ut! Lite pension och lite extra jobb ger ett skönt liv!!

    SvaraRadera
  2. Tack Agneta.....jag ska ta min första semla nu snart. Det är väl OK att du la upp mig där. Ja ..det är nästan ibland som man önskar att man hade pension och kunde jobba extra för brödfödan. Jag vet inte ännu hur jag lägger upp bloggarna som jag vill följa på själva hemsidan.

    SvaraRadera